2010年9月21日星期二

我是踩了什么狗屎运!?

不得不放上FB..
因为 我昨天开始 给FB Block了
不能留言 不能写status..
下午 我试过用电话上 写了一遍status 和一个comment
就不能再写了
刚刚一上网也写一篇status updat
就不能写了comment也留不到..

[You have been blocked from posting on walls because you repeatedlymisused this feature. This block will last anywhere from a few hours toa few days. When you are allowed to reuse this feature, please proceed...with caution. Further misuse may result in your account beingpermanently dis...abled. For further information, please visit our FAQ page.]


Twitter 我以为可以靠它 留言
connect去FB
结果只能看update 要写留言...
出现这个

Sorry, but we couldn’t find that link!

If you typed this address yourself, make sure you typed it exactly right. Or if you can, copy the address and paste it into your web browser.

变成这样了= =

我该做什么?我做过什么?
在这非常时期...
我一直留言 和朋友交流...
我 missused 了什么?!
TWT也这样对我...
我这2天一直在电脑前用这些所谓social media有问题吗?

我做了什么?!
要到几时!?
我最需要你们
你们给我做什么?


我很需要知道吗?
这个时候我什么都不能miss..

没有评论: